

– А какво ви казват?
– Че съм луд.
– Ами, слушайте ги – те явно ви познават!

– Дядо, защо си тъжен на снимката?
– Защото съм разбрал, че вече е късно да избягам…

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Сред основните предимства на новата услуга е, че отпада необходимостта от дългосрочно обвързване с договор
А1 дари 85 000 лева собствени средства за ремонта като част от коледната кампания „Закръгляме в полза на доброто“
Обновяването на детското отделение е част от партньорството на телекома с фондация „За доброто“
Педиатрията осигурява лечението на над 600 малки пациенти на година
Преобразяването на отделението е възможно благодарение на дарението на А1 и клиентите ѝ
Проектът цели да бъде създадена среда, която отговаря на най-модерните стандарти за грижа на детето, което е поставено в центъра на лечебния процес
Подкрепата на социално значими каузи е част от дългосрочната ESG стратегия на А1
Технологични проекти от Община Габрово, ОББ и стартъп проектът Барин спорт са победителите в трите категории на конкурса.
Специалната награда на организаторите беше връчена на Unicredit Bulbank за разработката „Моят автомобил“ в мобилното приложение Булбанк Мобайл.
Новият подход на А1 е в унисон със световната тенденция потребителите да получават достъп на едно място до цялото съдържание
Със своята активна съпричастност към добрата кауза, телекомът призовава и своите клиенти да се присъединят и да се превърнат в носители на промяната
Абонатите на ТВ трябва изберат номер на услугата от профила си в Моят А1. На тази услуга ще бъде даден достъп до всички ТВ канали според възможностите на използваната технология
Благотворителната кампания „Свързва ни доброто: дари за децата и А1 ще удвои сумата“ се провежда в полза на проект „Светулка“ за реновиране на педиатрични отделения
От компанията не признават официално, но клиенти в офисите са убеждавани да прекратят договорите си и да минат на друг план